Хто визначив мою
майбутню професію: мама - вчитель математики;
вчителька початкових класів, яка підмітила мої здібності спілкуватися з
малечою чи курси з технічних наук, які передбачали в майбутньому спілкування з
німою технікою, а не з живими, грайливими, смішними маленькими людьми ? Мабуть, все разом.
Тоді було так:
грайливі, смішні… А зараз? Маленькі
дорослі зі своїми проблемами, переживаннями, своїм баченням світу. І ми,
вчителі , завжди поряд. Підказати, спрямувати, приховати, підштовхнути, заохотити,
знову заохотити, навчити, проконтролювати, проконтролювати незамітно і завжди вчити… А ще робота з
батьками, у якій теж треба підказати,
спрямувати, приховати, підштовхнути, заохотити, знову заохотити, десь навчити,
проконтролювати, проконтролювати
незамітно і … І завжди з повагою, любов’ю. Важко? Так. І не завжди вдається. Вчителі – це люди, які
обрали таку професію, а не обслуговуючий персонал без
власного життя, без душі, без емоцій, без громадського визначення.
Але це мій вибір. І я вважаю вдалий. Принцип «спілкуйся на рівні, але на відстані»
допомагає в роботі. Я віддаю себе кожен день, але і отримую взамін. Не тільки
заробітню плату (смішну, від зарплати до авансу), канікули і відпустку в 56
днів, осіле горло, розхитані нерви і
звичку Павлова (два дзвінки –
нарада, три дзвінки - лінійка), а невичерпну енергію молодості, почуття дитячої
безпосередності і повну купу дитячих смішних
висловів, відповідей, визначень.
Чи рівноцінна заміна? .. Не знаю…
Життя покаже.
Рада за Ваш вдалий вибір. А ще за бажання внести щось нове, особливе, своє в життя школи, своїх колег по фаху! Удачі!
ВідповістиВидалитиДякую! не сподівалась на коментар. приємно. Рулимо!
ВідповістиВидалити